De waarheid over duurzaamheid

Klimaatopwarming blijft een inconvient truth, maar het klimaatbewustzijn van burgers, consumenten en werknemers blijft stijgen.

Tijdens deze inspiratiesessie gaat Stephanie dieper in op de resultaten van De Duurzaamheidsbarometer 2020, de eerste editie van het jaarlijkse onderzoek door onafhankelijk bureau Indiville, dat peilt naar de houding van de Vlaamse burger ten opzichte van duurzaamheid, de impact daarvan op hun gedrag als consument of werknemer.

De resultaten tonen duidelijk de hedendaagse uitdagingen en opportuniteiten voor de bedrijfswereld. De inzichten worden helder op een rijtje gezet en gekoppeld aan duidelijke actiepunten die bedrijven en organisaties op de goede weg kunnen zetten.

Benieuwd of duurzaamheid ook op jouw bedrijf een impact heeft - of je je daar nu bewust van bent of niet? Deze sessie zal je ogen openen of vermoedens bevestigen, maar bovenal conclusies aanreiken waarmee ieder bedrijf wat kan.

  • Door wie?

Imagostrateeg Stephanie Duval kent als geen ander de gevaren van onduidelijke, niet-transparante of misleidende communicatie. Ze zet de inzichten uit dit onderzoek helder op een rijtje, en trekt er de nodige lessen uit voor merken, bedrijven en organisaties die overwegen of inzetten op duurzaamheid kan leiden tot economische groei.

 

  • Voor wie?

Ondernemers, leidingevenden, marketingmanagers en communicatieverantwoordelijken.

 

  • Wat?

Webinar 1,5u met vraag en antwoordsessie

 

  • Waar?

Livestreaming vanuit de Encon green room

 

  • Wanneer?

Dinsdag 20 april 2021