De kracht van een duurzaam imago

Imago is niets meer dan een flinterdun fineerlaagje, als het niet gebaseerd is op een diepgaande bedrijfsstrategie.

Een steeds kritischer publiek dat meer en meer toegang heeft tot informatie, eist van bedrijven een duurzaam imago met heldere communicatie en tolereert het zogenaamde green washing niet langer. Maar waar ligt de lijn? Hoe maak je aan je publiek duidelijk dat je een duurzaam bedrijf bent in hart en nieren en hoe pak je dit aan door van bovenaf een duidelijk strategie door te trekken in heel je bedrijf?

In deze keynote loodst Nele Pieters haar publiek door deze reis en verklaart ze op heldere wijze het belang van elke aparte stap in het proces.

 

  • Door wie?

 Als transitiestrateeg kent Nele Pieters perfect het parcours dat een bedrijf doorloopt om tot een oprecht, onwrikbaar en duurzaam imago te komen. Haar inzichten gebaseerd op jarenlange ervaring, geven een unieke inkijk hoe een duurzaam imago tot stand komt.

 

  • Voor wie?

Ondernemers, leidingevenden, marketingmanagers en communicatieverantwoordelijken.

 

  • Wat?

1,5u Webinar met vraag en antwoordsessie

 

  • Waar?

Livestreaming vanuit de Encon green room

 

  • Wanneer?

20 mei 2021